dilluns, de desembre 18, 2006,2:17 a. m.
Anuncis de neteja
Jo sóc fan dels anuncis de neteja de la tele. Els gravo en vídeo. M’agrada la típica escena del nen amb la samarreta plena de fang que arriba a casa i la mare li diu “¿Pero dónde te has metido?” i apareix la sogra per allà darrere tocant els collons “Creo que tendrás que frotar”. Llavors és quan la mare mostra el paquet (el paquet de detergent); “No, ¡eso ya no ocurre desde que uso Dixan!”. En definitiva, una escena molt natural que ens passa diàriament a tots.

Però a diferència del que molts creuen, no tots els anuncis de detergent són iguals. Allà estan els que entren a l’interior dels llençols. Un dia t’apareix un tio i et diu “Vamos, acompáñeme”, fot la pota a les estovalles i cap a dins. “¿Lo ve? Aún hay restos de suciedad. Sólo cuando está limpio por dentro esta limpio por fuera”. A mi m’agradaria entrar dins de la roba, és un dels meus somnis.

També estan els de Neutrex, que apareix una tia del futur amb el cabell blanc per portar-te un detergent. Ja té collons que algú vingui del futur només per rentar-te una camisa. Els pitjors són els del Kalia oxyaction, aquells que van vestits de rosa i van tacant la gent a traïció pel carrer. Si un dia em ve un d’aquests i em tira ketxup a la samarreta li trenco la cara.

Parlant de Kalia oxyaction, quins noms més raros no? Omino Bianco, Cillit Bang... Què vol dir Cillit Bang? I a qui li pot interessar netejar una moneda? Després, quan obres el producte és tan corrosiu que se’t cauen els ulls a terra. Un nom maco és Don Limpio que, per cert, és un clar exemple de la integració dels immigrants a la nostra societat, recordeu que abans es deia Mr. Proper. Els lavabos i les cuines dels anuncis estan de puta pena. Mai a la vida n’he vist de tan bruts. Aquesta gent renta una vegada a l’any o què? Això si, passes la fregona una sola vegada i el terra reflexa la llum del sol que et quedes cec. En fi, que m’agraden molt els anuncis de neteja.
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤