dilluns, de juliol 02, 2007,10:57 a. m.
Gustos Musicals
La Betty en el seu Calaix de Sastre ens nomina per seguir una 'cadena' de blogs sobre els gustos musicals. Em decidit acceptar el repte (amb no gaire risc) i us animem a fer el mateix. Comencem.
_____________________________

Quantitat de música a l'ordinador: segons iTunes 823, encara que a la carpeta Incoming de l'eMule (això es pot dir?) en tinc unes quantes més. Jo diria que al voltant de 900 cançons.

Últim CD que he comprat: va ser fa una setmana també a través de iTunes. Em sembla que encara l'he de pagar perquè no tenia saldo a la targeta. És The loving sounds of static de Mobius Band, uns paios semi-desconeguts de Nova York. Bon cd.

5 cançons que escolto molt i que per mi són especials: he decidit no fer trampa i posaré les 5 cançons que a iTunes em surten com a més escoltades (això sembla una publicitat contínua de iTunes, no?)


In Transit - Albert Hammond Jr.: quin gran error no anar-lo a veure en concert quan va venir a Barcelona! Vaig comprar el seu CD ara farà tres o quatre mesos i m'agraden quasi totes les cançons. Al principi era el guitarrista dels Strokes però ara ja es val per si sol.

Red Light - The Strokes: suposo que aquesta és la meva cançó preferida de totes totes. No sé ben bé per què, però m'agrada.

Sofa song - The Kooks: si, collons, els de l'anunci de Digital +. Que se'n vagin a la merda, home! M'han fet avorrir la cançó. Aquesta és una altre, eh? No és la de l'anunci. Més aviat rock.

Styrofoam Plates - Death Cab For Cutie: el meu grup preferit juntament amb els Strokes. Aviso: l'estil de música no té res a veure. Cançó tranquil·la que cap al final arrenca i amb bona lletra.

Morning Yearning - Ben Harper: del seu últim album, que em van regalar pel meu aniversari. Cançó adequada per la tornada de l'autònoma amb el ferrocarril, allò que mig t'adorms...

Doncs bé. Ja he acabat el meu repàs. A veure si algú coincideix amb mi... Trobeu a faltar cançons en castellà o en català? Normal, no n'escolto cap. L'idioma de la música és l'anglès.

_____________________________

Quantitat de música a l'ordinador: Quasi 600 cançons, absolutament totes baixades de l'eMule, ja que jo no em passo els cd's que tinc a l'ordinador.

Últim CD que he comprat:
Em sembla que és: "Yo, minoria absoluta" de Extremoduro, però ja fa temps perquè no compro gaire, normalment me'ls regalen; l'últim que m'han regalat és "The both sides of the gun" de Ben Harper (a mi me'l van regalar per Sant Jordi)

5 cançons que escolto molt i que per mi són especials: Això és molt difícil perquè us podria dir desenes de cançons. Depèn del moment, el lloc, l'estat d'ànim... però en general serien aquestes:


One - Metallica: Una cançó que ho té tot, començament lent i melòdic i final al més pur estil Metallica. Una lletra impressionant que tracta sobre la peli "Johny got his gun". És el meu grup preferit i, per cert, els vaig veure divendres a Bilbao, en el BBK Live Festival! Impressionant, 50.000 persones cantant-la.

Smells like teen spirit - Nirvana:
Què cal dir sobre aquests? Cançó mítica i molt coneguda, però no per això deixa de ser bona.

Suzie Blue - Ben Harper: Aquest home és tot un crack. Recomano qualsevol cançó d'ell. Aquesta cançó és una barreja estranya entre jazz i folk, no ho sabria definir bé. És perfecte per quan vas passejant pel carrer.

Jesucristo García - Extremoduro: La cançó més clàssica d'aquesta gent, l'únic grup de rock espanyol que escolto.

Clandestino - Manu Chao: També perfecta per caminar tranquil·lament pel centre de Barcelona. Aviem si treu ja el nou disc que ja fa molt que no fa res el tio aquest!

Com veieu, els meus gustos musicals són molt diversos, ja que crec que no es bo enquadrar-se en un sol estil (fins i tot tinc música clàssica a l'ordinador!)

_____________________________

Nosaltres nominem per que segueixin aquesta cadena:
  1. Al Robert, de A temps de res
  2. A l'Albert, del Racó DC
  3. Al Jordi Pujadas, de La Cullerada
  4. Al Mikel, de Doncs no ho entenc
  5. A tots els comentaristes d'aquest blog
 
Publicat per itf & Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤