dimecres, de gener 17, 2007,12:26 a. m.
Converses absurdes
Bachi: Què t'ha passat?
Itf: Mira, pentinant-me amb el gat de la veïna m'he fet un tall a la cara.
B: Hòstia!! On tens les tirites que t'ajudo!!
I: Tirites? Jo no utilitzo tirites, això és pels nens. Jo utilitzo esparadrap, encara que se m'infecti la ferida amb el pegamento.
B: Però si les tirites és el millor que hi ha!! A més, ara tenen "abrefácil" i només tardes dos dies en obrir-ho, que si un dia et surt sang de debò ja pots preparar el pijama de fusta perquè quan aconsegueixes obrir-ho, ja no et queda sang al cos.
I: A mi m'agraden les rodones, les que et foten per la vacuna. És curiós la gent que quan te les veu, et pregunta: “t'han posat una vacuna?”. Què es pensen, que les porto per moda?
B: Hi ha de totes formes... com els gomets.
I: Oh els gomets! Quins temps! Jo feia obres d'art amb gomets: una gallina, un porquet blau, una altra gallina amb triangles verds...
B: Jo feia escenes d’assassinats, això va per gustos.
I: Sempre hi ha hagut nens sàdics que arrancaven el cap de les Barbies.
B: Jo coneixia a un que va fer la reproducció d'un Monet amb gomets i tirites, després d'allò el van ingressar en un manicomi, pobre....
I: Quan dius Monet, et refereixes a un món petit?
B: Era un pintor!! incult!!!
I: Un pintor incult... O sigui que el que enganxava gomets es deia Monet? Crec que m’he liat.
B: Em sembla que estàs perdent massa sang del front... posa’t ja la tirita!!
I: Si, tapa tapa. Només en tinc del Barça, però de l'escut antic, aquell de les tres punxes tan hortera.
B: Bueno, ja serveixen. Ara bé, no te la podràs treure fins d'aquí a un parell de setmanes...
I: Saps que faig jo? Per no haver-me-les de treure, em dutxo amb elles i rasco amb el sabó, perquè caiguin sense fer res.
B: I després et queixes que se't embussa la dutxa sempre!
I: Es que avui en dia ja no es fa bé res, ni tan sols els “desagües” de dutxa que és una cosa que, tradicionalment, sempre s’ha fet bé.
B: Això és culpa de la globalització
I: Si, i del canvi climàtic.
 
Publicat per itf & Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤