dilluns, de gener 15, 2007,11:40 a. m.
Tipo Test
Doncs si, jo sóc d'aquells que li agraden els test. La Cosmopolitan, la Bravo, la Super-pop... totes contenen tests fantàstics que t'ajuden a conèixer-te millor a tu mateix i als del teu entorn: "¿Te quiere tu chico?", "¿Eres sexy?". A més, quan llegeixes les respostes, no sospites de quina és la resposta bona! Posaré un exemple:

¿Consideras que la paciencia es importante?

A. Si claro, si uno tiene paciencia las cosas salen bien.
B. No, me gusta hacer las cosas deprisa y sin pensar, por eso siempre cometo errores.

Però hi ha un test que no he vist mai a cap lloc i jo crec que és molt important: "¿Eres buena persona?". Davant aquest fet, jo i el meu equip ens hem posat a treballar en la creació d'un test que respongui aquesta difícil pregunta i al final hem aconseguit fer-ho. Les meves estadístiques són:

60% Bona Persona
20% Mala Persona
20% Indecís

Espero que em comenteu els vostres resultats. Sort!

 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤