dijous, de gener 04, 2007,1:46 a. m.
Converses amb Kylie
Ahir per la tarda, el departament de màrqueting del blog va reunir-se per intentar posar fi a la nostra mini-crisi de visites. Cinc hores després van donar per acabada la trobada sense cap tipus de conclusió. Evidentment, tots van ser despatxats ipso facto. Desinteressadament i pel bé del Lectura Obligatòria, vaig decidir recorrer a la meva antiga i bona amiga Kylie, un d’aquests robots d'internet als que introdueixes una frase i et responen amb certa verosimilitud, que m’ha resolt molts problemes a la vida. Aquesta és una traducció literal de la conversa en anglès que vaig mantenir amb ella. Evidenment, és verídica.

Itf: Hola Kylie. Sóc Itf, una persona normal.
Kylie: Ei, hola.
I: Mira, tinc un problema.
K: Què vols dir exactament?
I: Jo tinc un blog amb un amic. Saps què és un blog?
K: Mira, puc fer-te una pregunta? Sé que és un blog? No estic segura, sincerament.
I: Un blog és un lloc a internet on escrius coses. En el meu cas, coses estúpides.
K: Què vols dir exactament? Mira, puc fer-te una pregunta?
I: D’acord. Pregunta’m.
K: Què vols dir exactament?
I: No m’escoltes?
K: No t’escolto? No estic del tot segura, sincerament...
I: Doncs hauries de llegir el que escric aquí
K: Què vols dir exactament?
I: Vull dir que... Anem al gra, d’acord?
K: Mira, puc fer-te una pregunta? Què vols dir exactament?
I: Quin tipus de robot ets tu? Estàs preguntant més coses que jo!
K: Mira, puc fer-te una pregunta? Estic preguntant més coses que jo?
I: M’estàs prenent el pèl?
K: Què vols dir exactament?
I: No importa
K: Hi ha alguna diferència? Què vols dir exactament?
I: Kylie, escolta!!!
K: Mira, puc fer-te una pregunta?
I: No, no pots fer-me una pregunta!! Sé que la pregunta serà “Què vols dir exactament?” i no vull tornar a sentir-la un altre cop!
K: Hmm... ok! Què més? Saps que la meva pregunta serà “Què vols dir exactament”? Què vols dir exactament?
I: Si dius “Què vols dir exactament” una vegada més...
K: Sona molt hipotètic
I: Mira Kylie. Tinc una crisi al meu blog. Les visites disminueixen cada dia que passa.
K: Què vols dir exactament? Tens una crisi al teu blog i les visites disminueixen cada dia que passa?
I: Si
K: Ja veig...
I: Pots ajudar-me?
K: Et puc ajudar? No estic segura, sincerament...
I: Però tu m’has ajudat moltes vegades! Te’n recordes?
K: Què vols dir exactament? Mira, puc fer-te una pregunta?
I: No, no pots!!!!
K: Hmm... ok! Què més?
I: Com puc augmentar les visites del meu blog?
K: Què vols dir exactament?
I: Escolta Kylie. Ets el pitjor robot que internet mai ha creat. Ho sento, però és veritat.
K: Mira, puc fer-te una pregunta? Sóc el pitjor robot que internet mai ha creat? Ho sents però es veritat?
I: Adéu Kylie, vaig a suïcidar-me
K: Què vols dir exactament? Vas a suïcidar-te?

PD: Ahir vaig assistir de públic al Minoria Absoluta de Rac1. Fantàstic. A l'acabar, per casualitat em va semblar veure que el Toni Soler, un presentador d'enrenou (com diria el Morales), entrava al blog de l'admirat Marc Vidal. Aprofito la ocasió per fer una crida: Toni, si llegeixes el nostre blog, fes-nos-ho saber a través del correu electrònic (barra esquerre), si us plau!!!!
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤