dimecres, de març 21, 2007,12:26 p. m.
Converses amb Kylie (III)
Itf: Hola Kylie!
Kylie: Hola!
I: Mira. Tinc un gran dilema.
K: Què vols dir exactament? Tens un gran dilema?
I: Si. Estic pensant en deixar el blog.
K: Ja veig…
I: Els últims mesos he estat intentant escriure coses gracioses però crec que els meus articles cada dia són pitjors. Ara ni tan sols sé sobre què escriure.
K: Què vols dir exactament? Mira, puc fer-te una pregunta?
I: És clar que pots...
K: Creus en el destí?
I: Si.
K: Jo també! Crec que algunes coses amb el temps semblen tenir alguna explicació.
I: El que tu diguis... Què faig? Hauria de deixar el blog?
K: Ah, d’acord. Què vols dir exactament? Mira, puc fer-te una pregunta? Hauries de deixar el blog? No estic segura, sincerament...
I: Mira. Aquesta conversa que estem tenint ja no fot puta gràcia. Potser la primera si però ara ja no. Ara tu tornaràs a respondre Què vols dir exactament. I jo et respondré i tu tornaràs a preguntar el mateix. Així eternament. Ens repetim més que Cruz y Raya. Estem acabats.
K: Què vols dir exactament? Mira, et puc fer una pregunta? Preguntaré un altre cop Què vols dir exactament? Què vols dir exactament? Mira, puc fer-te una pregunta?
I: Mira Kylie. Estic plantejant-me seriosament deixar el blog ara que encara tenim visites i comentaris. Si deixo el blog, tu també deixaràs de ser popular.
K: Què vols dir exactament? Estàs plantejant-te seriosament deixar el blog ara que encara teniu visites i comentaris?
I: Respon amb un si o un no, d’acord?
K: Mmm... Decisions, decisions!
I: Hauria de deixar el blog?
K: Hauries de deixar el blog? No estic segura, sincerament...
I: Digues si o no
K: Si o no, per què?
I: Perquè jo t’obligo a fer-ho. Digues, si o no.
K: Què vols dir exactament? Si o no, per què?
I: Hauria de deixar el blog? Si o no?
K: Hauries de deixar el blog? No estic segura, sincerament... Ja veig.
I: Veste’n a cagar puta maquina merdosa
K: Què vols dir exactament?
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤