divendres, de març 02, 2007,5:10 p. m.
Súper
No us confongueu. Amb aquest títol sembla que vagi a parlar de les pijes que envaeixen el meu barri, però no... ja sé que a molts de vosaltres us hagués agradat, però no vull que em denunciïn al tribunal constitucional (ara que està tan de moda) per injuries. Bueno, al que anava, avui parlaré dels supermercats.

Jo vaig habitualment al Consum o al Caprabo, que jo crec que són un supermercats prou decents, però hi ha súpers que foten vertader fàstic. Prop de casa hi ha un Dia, que es cau a trossos i que em sembla que porta allà des d’abans de la guerra, i un Condis, en el qual se t’enganxen els peus al terra perquè està enganxós de la merda que hi té incrustada. Deixant això de banda, quan vaig al súper m’agrada observar la gent que el freqüenta i m'he fixat que sempre hi ha la mateixa: el mateix vell que s’està tres quarts d’hora llegint totes les etiquetes del que va a comprar i dues hores per pagar, perquè va contant monedeta a monedeta, moltes vegades també trobo al clàssic marit que porta la llista de la compra que li ha fet la dona i que no s’entera d’on estan les coses ni de res, a la mare amb el seu fill al carrito que no para de llençar-ho tot, al solter que només compra pizzes i cerveses, al tio que l’enxampes fotent-se una caixa de condons a la butxaca, el nen que corre amb el carrito i et trenca l’espinilla, etc.

Però si hi ha una cosa que m’irrita especialment, és que cada quatre dies em canviïn la ubicació dels productes. Després estic buscant on cony han fotut la melmelada i, quan aconsegueixo trobar-la, sempre hi ha el típic “reponedor” que justament en aquell moment està canviant coses d’aquell estant i li he de demanar que s’aparti. L’altre cosa que no m’agrada del meu súper són les caixeres. Per què són totes unes pelades i unes bordes? I a sobre lletges. Hi ha una que està tan gorda que sembla que s’hagi tragat la caixera anterior. Des d'aquí vull fer una crida perquè alguna caixera decent vingui al meu súper. Estic fart que em digui: "algo más quillo?"
 
Publicat per Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤