dijous, de febrer 08, 2007,8:20 p. m.
Spam (1)
Sort que el Gmail em filtra molt bé el correu spam perquè sinó ja m’hauria carregat la meitat de les tecles del meu teclat a cops de puny. De totes maneres, em neguiteja veure que a la barra lateral esquerra posa Spam (1). Encara que no hauria de fer-ne cas, sempre els miro per curiositat. Fa potser un mes que rebo e-mails que m’ofereixen medicaments a bon preu. Aquí us en enganxo l’últim:


Si companys, jo també estic sorprès que aquest tal Tilly Tarbell estigui interessat en la meva vida sexual i m’ofereixi Vizagra (amb z de zopenco) o en altres ocasions Vinagra (amb n de necio) a un preu més que acceptable. M’intriga per què aquest home, o aquesta dona ja que el nom dóna lloc a la confusió, em bombardeja dia a dia amb correus Spam. Cansat he decidit respondre’l.


 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤