dilluns, de gener 22, 2007,12:05 a. m.
¿Quién sabe dónde?
Amics, necessito la vostra ajuda. Avui us explicaré una altra de les meves fantàstiques anècdotes sorgides del meu trajecte diari als FGC. El passat divendes, últim dia d’universitat abans dels exàmens, em disposava a sortir de l'estació de Muntaner quan pujant la escala mecànica vaig veure que al fotomaton hi havia alguna cosa a l’orifici de sortida. Vaig pensar que hi havia algú dins fent-se la foto, però quan vaig estar a prop vaig veure que estava sol.

Jo, que sóc curiós de mena, vaig agafar la postal i em vaig trobar la cara de la noia que apareix sota aquestes línies, que he escanejat per vosaltres. Ràpidament vaig pensar de posar-ho al blog. Abans de marxar, però, vaig fer la foto del fotomaton amb el mòbil per demostrar-vos que la cabina on vaig agafar-ho, realment fa aquestes coses.


Atenció als milions i milions de persones que visiten el nostre blog diariament. Algú coneix aquesta noia? És algú de vosaltres? Si és així, per qui és la postal? És per mi? M'estaven gravant per al Just for Laughs? Però sobretot, per què se la va deixar al fotomaton si val 2 euros? Per què va perdre el temps fent-se una foto que després va abandonar? Misteris amb Sebastià D'Arbó. Necessito respostes. Hem de contactar amb aquesta noia i fer-li aquestes preguntes. Paco Lobaton, ajuda’m.
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤