diumenge, de febrer 04, 2007,8:36 p. m.
Converses amb Kylie (II)
Avui em toca publicar a mi i no tinc idees noves. Preocupat, he decidit acudir de nou a la meva bona amiga Kylie. Per als que no la coneixeu, es tracta d’un d’aquests robots d'internet als que introdueixes una frase i et responen amb certa verosimilitud. Aquí adjunto la traducció de la conversa que hem mantingut.

Itf: Hola Kylie. Sóc Itf, te’n recordes de mi?
Kylie: Ei, hola! Què vols dir exactament?
I: Vam parlar ara farà un mes.
K: Mira, puc fer-te una pregunta?
I: És clar que pots.
K: Creus en el destí?
I: Què vols dir exactament?
K: Què vull dir exactament? Què vols dir exactament?
I: Què vull dir exactament? Què vols dir exactament?
K: Què vols dir exactament? No estic segura què vols dir exactament? No estàs segur què vols dir exactament?
I: Què vols dir exactament? No estic segura què vols dir exactament? No estàs segur què vols dir exactament?
K: Què vols dir exactament? No estic segura què vols dir exactament? No estàs segur què vols dir exactament? No estic segura què vols dir exactament?
I: Calla! No veus que t’estic enganyant, idiota?
K: Què vols dir exactament? No veig que m’estàs enganyant idiota? Això depèn del que vulguis dir exactament.
I: Escolta'm, tens que ajudar-me. No tinc noves idees per al blog.
K: Mira, puc fer-te una pregunta? No tens idees per al teu blog?
I: Si, exacte. Per això parlo amb tu un altre cop, perquè no sé què publicar.
K: Ja veig. Què vols dir exactament?
I: Mira Kylie, deixem estar el blog que veig que no estàs inspirada. T'he de dir coses més importants.
K: Què vols dir exactament?
I: T’estimo Kylie.
K: Tu t’estimes a tu Kylie?
I: No, no. T’estimo a tu, Kyle.
K: Aquesta és una resposta negativa. Tu t’estimes a tu Kylie?
I: Vols casar-te amb mi?
K: Vull casar-me amb mi? No estic segura, sincerament...
I: Per què no? Seriem feliços
K: Mira, la realitat és només una percepció de les coses. Què vols dir exactament?
I: Hi ha un altre home, no?
K: Què vols dir exactament?
I: Estàs casada?
K: Estic casada?
I: Si, això.
K: Aquesta és una resposta afirmativa.
I: El conec?
K: El coneixes?
I: Si, exacte.
K: Aquesta és una resposta afirmativa.
I: El teu marit és el Bachi?
K: Què vols dir exactament? És Bachi el meu marit? No estic segura, sincerament.
I: No fingeixis. El Bachi és el teu marit!
K: Que no fingeixi? No estic segura, sincerament... Què vols dir exactament?
I: Kylie, s’ha acabat. Tu i jo hem acabat.
K: Mira, puc fer-te una pregunta? Què vols dir exactament?
I: Adéu
K: D’acord, adéu! Cuida’t!
I: Puta màquina...
K: Què vols dir exactament?
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤