dilluns, d’abril 16, 2007,5:02 p. m.
Ciutadans de 3ª regional
Sóc un espanyol que viu a Catalunya, la pitjor comunitat autònoma de la nació espanyola. Aquí, els espanyols som una espècie en extinció i som perseguits per la societat catalana. Cada cop que surto al carrer em persegueixen desenes... que dic desenes, centenars de persones amb bats de beisbol per apallissar-me només perquè parlo en espanyol. A sobre, sempre em perdo pels carrers perquè tot està escrit en el seu idioma regional. Fins i tot, com que els cartells estan en català, un dia em vaig confondre i vaig entrar a la perruqueria quan volia anar a la xarcuteria i, al demanar un pollastre, em van fer una cresta al cap. La culpa no és que jo sigui tonto, és que són paraules molt diferents del castellà i em fan tornar boig. En català, xarcuteria i perruqueria sonen exactament igual. Tampoc puc parlar amb la policia autonòmica perquè cap mosso sap castellà, absolutament cap. Tots parlen català! I què esperen? Que aprengui el seu idioma? Tot porta el seu temps i jo tan sols porto 50 anys vivint aquí. Quan vaig a l’administració pública, he de portar un traductor perquè allà ningú m’entén.

També vaig tenir problemes amb l’escolarització del meu fill, ja que jo volia que anés a un col·legi en castellà i no hi havia manera. Jo no vull que l’obliguin a parlar en català, d’aquesta manera mai entendrà l’espanyol, perquè al carrer només sents a la gent parlar en “polac”. A més, hauria d’aprendre la historia segons la seva versió i ja sabem tots el que vol dir això: els seguidors del Caudillo sempre tenen la culpa de tot, per no parlar de la invenció més gran de la historia, els països catalans, que està demostrat que tot és mentida, o com a mínim això he llegit a l’ABC. Al final he tingut de matricular-lo en un institut d’alemany, ara no entenc una merda del que em diu, però com a mínim no li faran un rentat de cervell independentista separatista radical.

Potser us pregunteu per què això està escrit en català. La resposta és evident: l’he enviat a traduir perquè no sabeu llegir ni escriure en castellà.

Un seguidor de Telemadrid anònim


PD: Hi ha un nou programa penjat en el blog del "Res a Veure"

 
Publicat per Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤