dimarts, d’abril 17, 2007,8:54 p. m.
Poesia institucional

Ahir vaig trobar a la meva bústia aquesta publicitat de l'Ajuntament de Barcelona destinada a millorar l'ambient entre els veïns del barri. Actualment estem en guerra els blocs parells amb els imparells així que és molt important que l'Ajuntament inverteixi diners en campanyes com aquesta en comptes de solucionar problemes menys importants com els mòbles abandonats que fa un mes que estan davant de casa meva. Jo, innocent, pensava que després de la Oda a mi Ex-PC que vam escriure el Bachi i jo al difunt Itf & Bachi block ningú aconseguiria superar-nos. Estava molt equivocat. L'equip de publicistes de l'Ajuntament han dissenyat amb cura unes rimes esplèndides que us recomano que llegiu ampliant la imatge. Per als mandrosos, us adjunto aquí algunes perles:
  • A la meva escala, hi faig amics a "punta pala".
  • Saludo i miro la cara, el nen, l'avi o la mare.
  • Amb un favor petitet, deixo al veí satisfet.

Com que crec que l'Ajuntament ha estat molt benèvol amb els lemes, n'he creat una nova amb les frases que crec que hauria d'incloure aquesta campanya. Sens dubte seria molt més realista que l'actual. Ara em sento molt més identificat amb aquests personatges!


 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤