dijous, d’abril 26, 2007,5:17 p. m.
Zona no-fumadors
Aviso que aquest article pot ofendre als fumadors, però ja n’estic fart de tan fum. Vaig a qualsevol bar i hi ha més boira que a una caravana hippie, arribo a casa amb els ulls més vermells que un anglès borratxo. A mi no em molesta que la gent fumi, em molesta que jo sempre trago més fum que el que fuma. Per exemple, això de la separació entre zones fumadores i no fumadores és una pantomima. Tots els bars són per fumadors i només hi ha algun on hi hagi separació entre les dues zones, i moltes vegades aquesta separació està senyalada mitjançant una enganxina en la taula amb el dibuix de prohibit fumar. Aquesta estúpida separació és inútil perquè a la taula de 50 cm al costat sí que es pot fumar. Pretenen que aquella enganxina faci de para-fums? A més, per què cony el fum sempre va cap als no-fumadors? Un dia al Camp Nou, em vaig asseure entre dos avis que fumaven puros i el fum dels dos anava cap a mi. Com pot ser?! També hi ha fumadors que estan tota la estona amb el cigarro a la mà i no fan ni una calada, sembla que només el posin al teu costadet per fotre. Molts es queixen perquè ara no els deixen fumar al treball... i els cabrons cada mitja hora surten al carrer un moment per fer el cigarro. I els que no fumem no podem sortir? Per què no deixen sortir 5 minuts a jugar al yo-yo o a la xarranca? Al final em deixaran sense descendència perquè en un paquet de tabac vaig llegir que fumar provocava esterilitat... algú a part de jo llegeix aquells missatges? També és irònic que quan els hi preguntes per què no ho deixen et responen que ho podrien deixar quan volguessin... és la gran excusa de tota persona enganxada a alguna cosa.

No entenc com poden deixar fumar a bars i restaurants, sempre anem uns quants anys retardats respecte la majoria d’Europa.
 
Publicat per Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤