divendres, de maig 18, 2007,10:45 a. m.
Arriba las bragas!
- Notícia: Un barrio de Colombia, atemorizado ante un ladrón de bragas (20 minutos)
_______

A aquesta notícia es pot veure clarament l'evolució dels lladres. Antigament, t'agafaven en un carrer fosc i et deien amb la navalla a la mà "Dame todo lo que tengas". Per cert, els lladres parlen castellà. És impossible que t'atraquin en català, no queda bé. Amb el naixement del moviment pelao, la clàssica frase mencionada anteriorment va ser substituida per "Tienes un piti?" o "Tienes un euro?". Aquesta última, a vegades porta darrera una justificació com "Tienes un euro pa gasolina pa la moto" o "Tienes un euro pa llamar por teléfono". Si respons que no a la del telèfon, aleshores et diuen "pues dame tu móvil". Una raça molt intel·ligent la dels pelaos. Recentment també s'ha incorporat a la llista de Frases Para Robar "Tienes papel?". Jo sempre penso, quina cara em farien si els donés un foli en blanc?

A Colòmbia, que estan clarament més desenvolupats que nosaltres, ja han començat a robar calces. Això està molt bé. La policia especula que podria ser una banda d'obsessos. Ja els hi dic jo que sí, no sé per què dubten tant. He pogut parlar per telèfon amb el lladre en qüestió, que m'ha facilitat la foto on mostra el seu millor botí, i em diu que hi ha moltíssimes noies que no en porten. Altres han obtat per portar-ne unes de recanvi amagades dins el mitjó o al bolso per si en algun moment de la nit en necessiten.

Una de les víctimes declara: "Que hubieran sido unas prendas finas, bueno. Pero llevarse unas bragas de menos de un euro es el colmo". Si senyor, aquest és l'esperit del generós. A mi quan em roben sempre penso "Si m'haguessin robat 6.000 euros vale, però només 20 és el colmo". M'informen que el lladre aviat obrirà una botiga. Estarem atents.

_______

Lectura Obligatòria a Youtube: sé que a molts us agraden els vídeos de internet, per això hem decidit crear el nostre canal a YouTube on sempre que puguem penjarem els vídeos que trobem més curiosos. La direcció és la següent: www.youtube.com/lecturaobligatoria Podeu accedir-hi a través del link de la barra lateral esquerra del blog.
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤