dimecres, de maig 02, 2007,5:40 p. m.
Supersticions...
Ahir anava caminant i estaven fent obres, fet molt estrany de veure a Barcelona (i suposo que a qualsevol lloc) quan falta poc per les eleccions... tot són obres! Els alcaldes van atrafegats amunt i avall per fer-se la foto a tot arreu que poden. La cara de l’Hereu inunda Barcelona, està a tot arreu, si com a mínim fos de bon veure, però té una cara de porquet...

Bueno, al que anava, que estaven fent obres i hi havia una escala recolzada a la paret i ningú passava per sota, tothom es complicava la vida passant entre el cotxe i l’arbre. Quines xorrades de supersticions, tot i que aquesta encara la puc arribar a entendre perquè hi ha perill que et caigui un pot de pintura al cap, però hi ha algunes que són ben absurdes. Per exemple lo del gat negre, que més dóna que sigui negre o groc o taronja!! Per què t’ha de donar mala sort? Conec a gent que quan veu un gat negre fa tres passes enrere per anular la mala sort. I hi ha moltes més com lo del dimarts i 13 o lo de que trencar un mirall dóna 7 anys de mala sort, doncs pobre desgraciat qui un dia ensopegui a la sala dels miralls del Tibidabo.

En canvi també hi ha supersticions positives com portar una pota de conill (hi ha gent que porta el conill sencer perquè els hi doni més sort?), també la collonada del trèvol de 4 fulles (em vaig passar tota la meva infància buscant-ne un i mai em vaig trobar cap) i la ferradura, que si fos cert tots els de poble tindrien molta sort. Algú es pot arribar a creure que el seu destí depèn d’un gat o d’un trèvol? Jo no, i per això, a partir d’ara, faré tot el que en teoria no es pot fer, començant per comprar-me un gat negre, encara que sigui al·lèrgic als gats.
 
Publicat per Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤