divendres, de maig 04, 2007,11:56 a. m.
Gent que em fa ràbia
Com ens agrada la ràbia, eh? A l'anterior blog, ja vaig fer un article on numerava les coses que em fan ràbia; començava per el clip del Word que t'ajuda i acabava amb "Que les agulles dels segons dels tres rellotges de l’habitació no vagin alhora". Altres blogs també han parlat de la ràbia, com l'Albert en un post que us recomano: Actrius que hem fan ràbia.

Com diuen els dermatòlegs, anem al gra. L'altre dia parlava amb un amic i em deia que havia creat una llista de fills de p**a. He decidit copiar-li la idea fent una classificació de gent que em fa ràbia, que queda més fi. La cosa ha estat molt renyida. A les portes del rànquing han quedat el grup Dover o la cantant de el Sueño de Morfeo, per exemple. Finalment aquests són els que s'han emportat el gat a l'aigua.

Aquestes són les cinc persones que més ràbia em fan en aquests moments. Queden obertes les votacions. Podeu dir quin és el vostre Top 5 de gent que us fa ràbia. Dilluns actualitzarem la classificació amb els noms que vosaltres suggeriu. Bon cap de setmana!


ACTUALITZACIÓ (08/05/07 a les 13:16): desgraciadament vaig justet de temps i no puc fer un infogràfic com el del divendres. Actualitzo aquí els noms que heu suggerit:


- Eva: Fernando Alonso i Santi Acosta.

- Albert: Senyora del Master Plus, Margarida Minguillón, Carlos Lozano, Carme Pla de T de Teatre i Tere Bere.

- Robert: Maripau Huguet.

- AXA Winterthur Agent 00seya: Joan Laporta, Jordi Robirosa, Antonio Lobato, Fernando Alonso i Curry Valenzuela.

- Merrameu: la senyora del Mazterpluz

- Bachi: Sergio Ramos, Fernando Alonso, Salva Ballesta, Rafa Nadal i Felipe Reyes.

- Puji: Guti, Fernando Alonso, Jose Mourinho i Sebastià Serrano.

- Xem: Mercedes Milà, Paris Hilton, Artur Mas, Josep Cuní, Maria de la Pau Janer i Biel de Ventdelplà.

- Xavi: Fernando Alonso

Tieeeempo! S'ha acabat. Gràcies per participar!!
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤