dimecres, de maig 23, 2007,3:11 p. m.
Ya le llamaremos
Us escric des d’una biblioteca. Perquè m’agraden els llibres? No. Perquè no em funciona Internet. Ahir pel matí ja feia el tonto i vaig trucar als meus amics d’ONO. Em surt una màquina, com no podria ser d’altra manera:

–Bienvenido al servicio automatizado de atención al cliente de ONO. Hable con naturalidad. ¿Que desea? Darse de alta, información sobre los servicios, soporte técnico u otras opciones.
–Soporte Técnico.
–Lo lamento, no le hemos entendido. ¿Que desea? Darse de alta, información sobre los servicios, soporte técnico u otras opciones.
–Soporte Técnico
–Lo sentimos, no hemos entendido su petición. ¿Que desea? Darse de alta...

I així 4 o 5 vegades fins que vaig dir “Deseo presentar una oferta multimillonaria para comprar la companyia, 600 millones de euros”. La resposta va ser que tampoc m’havien entès. Provo amb “la primera persona humana que me responda recibirá 500 euros de premio”, però tampoc. Penjo enrabiat. Serà veritat que la robot Kylie era de les més intel·ligents? Torno a trucar, he tingut una idea.

–Bienvenido al servicio automatizado de atención al cliente de ONO. Hable con naturalidad. ¿Que desea? Darse de alta, información sobre los servicios, soporte técnico u otras opciones.
–Darme de alta
–Ha elegido, darse de alta.

Collons tu! Que ràpid m’han entès ara! Em passen amb un noi de Sevilla que devia ser del Betis, tenia una mala llet...

–Hola, llamo porque internet me va lento.
–Ha comprobado que el modem está conectado correctamente?

¡Tiene usted razón! ¡Estoy intentándome conectar a través de la cafetera! La mare que els va parir. Doncs clar que el modem està conectat. I l’ordinador està endollat. I jo estic cabrejat.

–Muy bien. Transmito su incidencia y enseguida le llamaremos don Ignacio.

Passen 8 hores que l’internet em va més lent que la cerimònia dels Oscar. I a les 10:32 de la nit... Plofff!!! Internet desapareix definitivament. Me’n vaig a dormir cabrejat i el primer que faig avui al despertar-me es comprovar a veure si funciona. No funciona. Torno a trucar.

–Bienvenido al servicio automatizado de atención al cliente de ONO...
–Darme de alta
–Ha elegido darse de alta.

Ara parlo amb una noia. Em diu que intenti fotre una direcció IP al explorer. No funciona. Espero 5 minuts a que faci comprovacions i em diu el següent: “he pasado su incidencia al servicio técnico. Un técnico pasara por su domicilio a arreglarle la avería. Le llamaran antes al móvil”. I aquí estic, esperant que em truquin. Això és com els càstings, diuen “ya te llamaremos” però està claríssim que no et trucarà ningú. Mentrestant estaré aquí a la biblioteca. Clients del món, unim-nos i cremem les centraletes!!
 
Publicat per Itf
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤