dilluns, de maig 28, 2007,1:20 p. m.
Eleccions... quina mandra
Per si no us havíeu assabentat, ahir van haver-hi eleccions municipals. Quina emoció! La cosa va ser molt disputada i aferrissada fins l’últim moment. Ningú esperava una reedició del tripartit, però ja el tenim aquí.

Després d’aquesta ironia barata, he de reconèixer que no vaig anar a votar. No hi vaig anar perquè com que acabaran pactant els tres amiguets, jo no vull que el meu vot vagi a un altre partit que jo no he votat. Si volen pactar que ho diguin abans de les eleccions... bueno, els del món de les floretes i els enciams (ICV) si que ho deien. Com sempre, tots els candidats es consideren guanyadors. Aquelles declaracions post-electorals em recorden molt a les declaracions post-partit dels futbolistes: cap dels dos diuen res, només tenen 4 frases com a base que les van combinant. Per cert. On són els Ciutadans Partido por la Ciudadanía? Tan de rotllo amb la gent aquesta, que semblava que anaven a canviar el món (és a dir España, perquè per ells el centre del món és España) i al final res de res. Fins i tot hi ha més vots en blanc a Catalunya que vots a favor de Ciutadans.

Ara anem a coses més interessants: el Barça. Només dir un parell de coses; com diu avui el diari Sport, els àrbitres voten en blanc, i també vull fer esment a la gran planificació de la Lliga espanyola: és normal que s’aturi la Lliga a falta de 2 partits per jugar contra Liechtenstein i Letònia? És normal que encara no se sàpiga si els horaris seran unificats? És normal que els àrbitres facin vaga i no contin determinades targetes grogues? És normal que a tota Europa hagin acabat les lligues menys aquí? És normal que a la Federació hi hagi la mateixa gent que fa 30 anys? Benvinguts a España, benvinguts a la “Lliga de les Estrelles”.
 
Publicat per Bachi
Envia aquest article a un amic
Link directe ¤ ¤